Täna, kui turundus ja reklaam moodustavad märkimisväärse osa ükskõik millise kauba või teenuse müügiprotsessist, tundub oma kinnisvara reklaamimine kehva kvaliteediga fotosid kasutades sulaselge raiskamisena.
“Professionaalsed kinnisvarafotod annavad parema ülevaate, millega on täpselt tegemist ja hea fotograaf oskab jäädvustada ruumi selliselt, mis annab vaatajale ülevaatliku info planeeringust,” ütleb maakler Felika Tiidussalu enda kogemusest.
Peale selle näitab kinnisvaraportaalides avaldatud kuulutuste statistika, et kvaliteetsetele fotodele ja läbi nende ka müügis olevatele objektidele pööratakse kordades rohkem tähelepanu kui udustele, korratutele ja vale nurga all pildistatud ülesvõtetele.
Saaremaa maaker Felika Tiidussalu jagab oma kogemusest nõuandeid, kuidas oma kinnisvara paremini pildile saada.
Moodne digitehnoloogia on viimastel aastatel kiiresti avardanud kinnisvaraobjekti tutvustamise võimalusi. 360° virtuaaltuurid, droonifotod ning -videod on suurepäraseks võimaluseks näidata kliendile objekti omapära juba enne selle külastust. Peale selle aitavad moodsad visuaalid hoida kokku müüja aega – potentsiaalsel ostjal on võimalik hinnata, kas objektil on üldse omadused, mis annavad põhjust seda külastada.
360° virtuaaltuur võimaldab kliendile oma uues kodus virtuaalselt ringi kõndida ning annab oluliselt parema ülevaate kui pelgalt fotod müüdavast kinnisvarast.
Droonifotod töötavad hästi majade puhul, mis asuvad looduslikult kaunis kohas või mere ääres.
Aero 360° tuur pakub linnulennult ülevaadet ümbruskonnas paiknevatest poodidest, koolidest, lasteaedadest ja muudest asutustest.
Kõik need võimalused kokku annavad piisavalt infot müüdavast kinnisvarast ja tekitavad kliendis huvi objekte oma silmaga näha. Leppides aga ebakvaliteetsete fotodega, peate enamasti leppima ka võimalusega, et teie poolt müüki pandud objekti vastu tuntakse vähe huvi ja selle müük võtab liiga kaua aega.
Kui soovid küsida lisa või pakkumist enda kinnisvara müügiks koos heade kinnisvarafotode, virtuaaltuuride ja aerofotode ja -videotega, võtke ühendust:
Artikkel ilmus kodustiil.postimees.ee portaalis.